Chat met ons

U chat met Vera, onze chatbot. Net als onze medewerkers is Vera getraind om u zo goed mogelijk te helpen. Weet Vera het antwoord niet? Dan verbindt zij u door met een medewerker.

Onze chatbot helpt om antwoord te geven op uw vragen. Vera is geen mens, maar een computer. U stelt uw vraag en Vera geeft automatisch antwoord. Zo wordt u sneller geholpen.

  • Geen wachtrijen
  • Geen belkosten
  • Chat downloaden en opslaan

Let op: Op dit moment kan Vera u alleen helpen met vragen over uw zorgverzekering. Voor andere vragen kunt u natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.

U kunt 24 uur per dag met Vera chatten

Chatten met Vera kan als het u uitkomt. Zowel overdag als 's nachts. U hoeft niet te wachten tot een medewerker u kan helpen. Makkelijk en snel dus.

Kan Vera niet helpen? Dan verbindt zij u door

Vera helpt u altijd. Als Vera zelf het antwoord niet weet, verbindt zij u door met de juiste medewerker. Of zij geeft u het telefoonnummer wat u kunt bellen.

Zo werkt het:

  1. U start de chat rechts onderaan deze pagina
  2. U typt uw vraag in
  3. Vera stelt u soms een vervolgvraag en geeft u dan een antwoord
  4. Na afloop kunt u het gesprek downloaden en opslaan of uitprinten

Wat is dat nou precies een chatbot?

Een chatbot is een computer waar u mee praat, door korte berichten aan elkaar te typen. Dit heet chatten. U stelt een vraag en u krijgt daarna antwoord van een computer. Het lijkt op appen. Wist u dat chatbot komt van de woorden 'chat' en 'robot'

Kan de computer uw vraag niet beantwoorden? Dan verbindt de chatbot u door met een medewerker. Uw tekst verschijnt dan meteen op het scherm van een medewerker. De medewerker kan dan meteen een berichtje terug typen. Dit noemen we live chatten.